Analizy biznesowe

Nasz zespół analityczny pozyskał i poszerza swoje kompetencje na bazie szkoleń i nowych wdrożeń. Najbardziej wartościową wiedzą dla nas jest ta pozyskana na froncie wdrożeniowym, pozwoliła nam zderzyć wiedz teoretyczną z praktyczną. Bierzemy pod rozwagę rozwiązania z różnych branż i wypracowujemy dzięki temu, unikalne rozwiązanie dla naszego klienta. Analiza jest zawsze udokumentowana i prowadzona z odpowiednio dobraną metodyką. Ten etap, uważamy za nierozerwalny element wdrożeniowy. Poniżej zdefiniowane przykładowe obszary wraz z naszymi certyfikatami.

  • Zebranie wymagań funkcjonalno – biznesowych względem rozwiązania systemowego
  • Analiza dotychczasowych procesów zachodzących w organizacji oraz dokumentacji wewnętrznej, uwzględniających specyfikę Firmy
  • Zdefiniowanie sposobu przepływu informacji, wspierających procesy przebiegające w Firmie
  • Udzielenie rekomendacji dotyczących optymalizacji procesów z wykorzystaniem dedykowanego rozwiązania systemowego
  • Opracowanie schematów przebiegu procesów/ przepływu zdarzeń biznesowych zgodnie z ustaloną metodologią
  • Przygotowanie pełnej parametryzacji (procesy, bazy)
  • Zdefiniowanie obszarów podlegających integracji z systemami zewnętrznymi
  • Zdefiniowanie wielopoziomowych raportów
  • Zespół posiada certyfikaty z: ITIL, Pince 2 Foundation, Prince 2 Practicioner, AgilePM Foundation, ISTQB

Case Studies

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • Analiza biznesowa – firma produkcyjna

    Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, zdiagnozowanie procesów biznesowych zachodzących w organizacji.

Trimtab BPM - elastyczne zarządzanie procesami

Jest to autorskie rozwiązanie rozwijane, rosnące w siłę wraz z naszymi klientami. Rozwiązanie, które pod okiem architektów i IT, jest projektowane w porozumieniu z naszymi klientami! Składa się z czterech, ściśle powiązanych ze sobą silników: Silnik WorkFlow, Silnik Bazy Danych, Silnik Elektronicznych formularzy, Silnik raportowy. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w ten sposób, aby osoby nie posiadające wiedzy programistycznej, mogły budować przepływy pracy z poziomu interfejsu graficznego.

  • Silnik WorkFlow – pozwalający odzwierciedlić dowolny proces, który przebiega w poprzek organizacji
  • Silnik Bazy Danych – pozwalający odzwierciedlić dowolne zasoby i je ze sobą zrelacjonować. Pozwala to swobodnie i bez ograniczeń modelować zarówno strukturę organizacyjną, produktową jak i kliencką.
  • Silnik Elektronicznych formularzy – Pozwala odzwierciedlić dowolne dane w systemie, które  są kluczowe dla procesu lub dla bazy danych.
  • Silnik raportowy – pozwala w interfejsie na odwzorowania dowolnych raportów, gdzie dane są prezentowane online.
  • Inicjacja procesów z różnych kanałów: e-mail, skaner, aplikacja mobilna, z jednoczesnym rozpoznawaniem tekstu (OCR) dla różnych typów dokumentów
  • Procesy obiegu dokumentów (archiwizacja, opiniowanie, wnioski zakupowe, urlopowe i inne)
  • Wersjonowanie dokumentów
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Integracje z systemami Finansowo-Księgowymi, bankowymi (automatyczna płatność), Active Directory i innymi
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem
  • Wielojęzyczność
  • Wielowymiarowe raporty

Case Studies

  • CRM marketing – dla firmy z branży tytoniowej

    Aplikacja do agregowania danych z działań konsumenckich.

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

  • Elastyczne zarządzanie procesami - Daily Fruit

    System służący do obsługi zamówień na dostawy owoców do poszczególnych klientów.

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

  • Kontrola obiegu dokumentów finansowych - Novascon

    Dedykowany system wspomagający zarządzanie budżetami, zapotrzebowaniami, oraz obieg dokumentów kosztowych.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • CRM Contact Center – dla grupy paliwowej

    System www stworzony do obsługi procesów biznesowych.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • System ds. rozliczeń dla jednostki budżetowej

    System usprawniający obieg sprawozdań oraz innych dokumentów w organizacji.

  • Elastyczne zarządzanie procesami – sprzedaż RTV–AGD

    System do obsługi sprzedażowej w całej strukturze Klienta.

  • CRM Contact Center – spółka państwowa z branży energetycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń przez Operatora połączone z infolinią.

  • Automatyzacja obiegu korespondencji – dla firmy medycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi procesów rejestracji dokumentów.

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

CRM marketing

Zaawansowane narzędzie dla organizacji multi-brandowych do prowadzenia wielopoziomowych procesów marketingowych. Pozwala szczegółowo rozliczyć każdą aktywność konsumencką. Aplikacja łączy dane z akcji marketingowych z zarządzaniem konkursami, prezentując dane w wielowymiarowych raportach, przekłada nakłady finansowe i działania organizacji na najważniejszy cel, czyli aktywizację konsumenta.

  • Wielowymiarowa baza konsumencka
  • Dedykowane strony konkursowe, wraz z agregowaniem wyników per konkurs w systemie centralnym
  • Obsługa wielopoziomowych kampanii email/sms (marketing automation)
  • Obsługa akcji marketingowych wraz z wysyłką nagród
  • Client service (obsługa reklamacji online, różne kanały komunikacji, telefon, e-mail, czat, media społecznościowe)
  • Integracja z systemem telekomunikacyjnym, prace infolinii bezpośrednio w systemie CRM marketing
  • Pełna transparentność/informacja nt. udzielonych zgód (RODO)
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • CRM marketing – dla firmy z branży tytoniowej

    Aplikacja do agregowania danych z działań konsumenckich.

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

CRM Contact Center

Nowoczesny system łączący procesy obsługi zgłoszeń/ticketów z wieloma kanałami wejścia takimi jak chatbot, voicebot, IVR, mail lub telefon. Dzięki możliwości modelowania dowolnych baz danych, procesów dla wielu linii wsparcia i integracji z systemami telekomunikacyjnymi pozwala na szybkie wdrożenie i rozliczenie pracy na podstawie wielopoziomowych raportów online. System jest nastawiony na optymalizację pracy, posiada dodatkowe moduły automatyzujące, np. ASR – do automatycznej karty oceny pracy.

  • Obsługa wielu linii wsparcia w jednym systemie
  • Rejestracja zgłoszeń (Ticket) z różnych kanałów kontaktu
  • Pełna historia zgłoszeń zagregowana w obrębie zgłoszenia oraz kategorii
  • Automatyczna ocena realizacji celów rozmowy, audyt jakości rozmów, identyfikacja rozmówcy
  • Dostęp do wielu kanałów komunikacji (Telefon, E-mail, Sms, Portale społecznościowe, IVR, Chat, Chatbot, Voicebot)
  • Wymiana danych z systemami klienta
  • Efektywne zarządzanie czasem pracy doradców
  • Administrowanie, zarządzanie bazami danych
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • CRM Contact Center – spółka państwowa z branży energetycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń przez Operatora połączone z infolinią.

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

Automatyzacja obiegu korespondencji

Rozumiemy, że to tu się zaczyna krwioobieg organizacji! Nowoczesna aplikacja do elektronicznego archiwizowania i obiegu korespondencji. Aby maksymalnie zoptymalizować ten proces, zaimplementowaliśmy system automatycznego rozpoznawania tekstów ze skanów dokumentów (OCR). System pozwala na rejestrację poczty z różnych kanałów wejścia oraz dystrybucję zgodnie ze strukturą organizacyjną.

  • Rejestracja korespondencji przychodzącej z różnych kanałów – poczta tradycyjna, email, wiadomości wewnątrz firmowe
  • Możliwość automatycznego odczytu parametrów dla różnego typu dokumentów (użycie OCR).
  • Digitalizacja dokumentów tradycyjnych, skany tworzą nowe zadanie i rozpoczynają proces dystrybucji.
  • Wiązanie przychodzącej korespondencji z czynnościami do wykonania, np. odpowiedź do US/ZUS w ciągu 7 dni, na reklamacje wraz z monitorowaniem wykonania czynności. 
  • Dystrybucja po szczeblach organizacji z wysyłką powiadomień o nowej korespondencji.
  • Integracja z Systemem Finansowo-Księgowym
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

  • Automatyzacja obiegu korespondencji – dla firmy medycznej

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi procesów rejestracji dokumentów.

Automatyzacja obiegu faktur

Nowoczesny proces z wykorzystaniem rozpoznawania tekstu (OCR) automatyzuje rejestrację faktur kosztowych, optymalizując tym samym działania kancelaryjne, kontrolingowe i księgowe. Faktura ze skanera lub email tworzy elektroniczny formularz z wypełnionymi danymi. Obieg i Dekretacja dokumentu jest dostosowana do struktury firmy, pozwala to na rozliczenie wydatków w różnych budżetach lub jednostkach, większa kontrola nad dokumentami.

  • Automatyczna rejestracja faktur kosztowych z  e-mail
  • Automatyczna rejestracja poprzez centralne skanowanie papierowych faktur kosztowych
  • Integracja (drukarka barkodów)
  • Integracja OCR (mechanizm rozpoznawania tekstu)
  • Proces obiegu dokumentów / przekazanie do działów wraz z powiadomieniem
  • Rozbijanie dokumentu na różne MPK
  • Powiadomienia e-mail, powiadomienia systemowe, zastępstwa
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem o zbliżającym się terminie
  • Automatyczne płatności (integracja Bank)
  • Integracja z Systemem Finansowo-Księgowym
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i korespondencji – dla uczelni

    System elektronicznego obiegu dokumentów.

Automatyzacja obiegu umów

Rozwiązanie dla działów prawnych i administracji. Znacznie przyspiesza opiniowanie umów w organizacji, zachowując informacje o opiniowanych wersjach. Pozwala to panować nad umowami, zamówieniami, aneksami etc. Integralną częścią procesu jest baza z ewidencją podpisanych dokumentów, która pozwala agregować wszystko wokół kontrahenta, uwzględniając alerty np.: koniec umowy, odnowienie ubezpieczenia.

  • Inicjacja procesu z różnych kanałów: e-mail, skaner, aplikacja mobilna, rozpoznawanie tekstu (OCR) dla różnych typów dokumentów
  • Opiniowanie z porównaniem wersji dokumentów, dla różnych etapów konsultacji
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem
  • Wielojęzyczność
  • Wielowymiarowe raporty

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

System obsługi najmu nieruchomości

System ułatwiający działanie organizacji obsługujących najem nieruchomości. Układa procesy od pozyskania lokali na wynajem, przez podpisywanie umów zarówno z właścicielami mieszkań jak i ich najemcami, do bieżącego ich rozliczania. Dzięki możliwości odzwierciedlenia wielowarstwowości i złożoności procesów, narzędzie pozwala na zbudowanie procesów „end to end”. System posiada szereg integracji i automatyzacji usprawniających pracę, np. podpisywanie elektronicznie umów, monitoring zdarzeń, automatyczne rozliczanie wpłat, itp.

  • Procesowanie i rozliczanie umów najmu i zarządzania, z wykorzystaniem podpisu elektronicznego
  • Elektroniczne archiwum umów
  • Zarządzanie rozliczeniami (administracja, Klienci, Najemcy, Dostawcy usług)
  • Zarządzanie najmem, sprzedażą i windykacją
  • Inwentaryzacja lokali i zarządzanie przeglądami okresowymi, protokoły
  • Zarządzanie remontami i inwestycjami
  • Zarządzanie komunikacją bieżącą i zgłoszeniami w BOK
  • Automatyczne powiadomienia (System / SMS / e-mail)
  • Automatyczne rozliczanie wpłat
  • Integracja z systemami bankowymi
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

System obsługi targów

Nowoczesny system CRM do ewidencji oraz rozliczania imprez tematycznych. Pozwala na poprowadzenie obsługi targów, gdzie startem jest pozyskanie klienta wraz z rozliczeniem działań sprzedaży, aż do końcowych rozliczeń całej edycji. Aplikacja pilnuje realizacji podpisanej umowy, uwzględniając w procesie przygotowanie stanowiska targowego jak i proces rozliczenia klienta.

  • Ewidencja Targów tematycznych i ich Edycji
  • Ewidencja Uczestników w podziale na role
  • Rozliczenie sprzedaży z całej imprezy w podziale na Uczestników i Produkty.
  • Wielowymiarowa baza Klientów z ewidencją w których imprezach/edycjach klient uczestniczył
  • Działania na kontrahencie, osoby kontaktowe, raportowanie aktywności na kliencie.
  • Statusowanie Klienta w cyklu życia imprezy targowej, możliwość wysyłki maili do klienta ze skrzynki użytkownika obsługującego klienta.
  • Wielowymiarowe raporty ze sprzedaży, filtrowane po grupach produktowych, imprezach, dostawcach, realizacja celów sprzedażowych, aktywności na klientach, przedawnione płatności
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System obsługi targów - MT Targi

    Centralny CRM dla firmy zajmującej się organizacją Targów.

Digitalizacja obiegu dokumentów

System dedykowany do wsparcia procesów archiwizacyjnych, działający na podstawie instrukcji kancelaryjnej. Rozwiązanie łączy repozytorium danych z systemem klasy BPM i OCRem. Dzięki temu połączeniu pozwala maksymalnie przyspieszyć wprowadzanie i digitalizacje dowolnych dokumentów np. umów, faktur, zamówień. Elektroniczne archiwum pozwala w dowolnym czasie odnaleźć dokument wraz z historią wprowadzania lud udostępniania.

  • Barkodowanie (integracja  z drukarkami)
  • Integracja ze skanerem (digitalizacja korespondencji)
  • OCR – rozpoznawanie tekstu
  • Rejestracja korespondencji papierowej i email
  • Procesy obiegu dokumentów z powiadomieniami o zmianach statusów
  • Monitoring dat krytycznych wraz z powiadomieniem o zbliżającym się terminie
  • Wyszukiwanie spraw / teczek
  • eArchiwum z pełną historią działań na dokumencie
  • Automatyczne typowanie zasobów do brakowania
  • Daschboardy managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

Kontrola obiegu dokumentów finansowych

Kompleksowe rozwiązanie do kontrolowania obiegu dokumentów finansowych. Proces pozwala śledzić dokument od momentu wejścia, poprzez wielopoziomowe akceptacje kosztów, wiązanie z budżetami, rozliczenia na poziomie MPK, powoływanie przychodów, kończąc na integracjach z systemami księgowymi i bankami. System dostarcza raporty online, pozwalając na bieżące kontrolowanie sytuacji finansowej i świadome korygowanie sytuacji.

  • Inicjacja procesu obiegu kosztów przez OCRowanie faktur i automatyczne rozczytywania parametrów z dokumentów.
  • Importowanie dokumentów księgowych z e-maila Klienta
  • Wielopoziomowa akceptacja dokumentów kosztowych i przychodowych
  • Relacyjne bazy odzwierciedlające stan budżetów, kont, kosztów, przychodów, projektów, kontrahentów
  • Zarządzanie dokumentami i płatnościami, monitoring i kwalifikacja
  • Automatyczne statusowanie płatności
  • Automatyczne pobieranie historii transakcji dla zintegrowanych rachunków bankowych
  •  Wielowymiarowe raporty z realizacji budżetów, w podziale na projekty, działy, kategorie kosztów, okresy budżetowe
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Kontrola obiegu dokumentów finansowych - Novascon

    Dedykowany system wspomagający zarządzanie budżetami, zapotrzebowaniami, oraz obieg dokumentów kosztowych.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

System ds. rozliczeń w jednostkach budżetowych

Narzędzie usprawniające pracę nad rozliczeniami instytucji z jednostkami budżetowymi. Kontrola sprawozdań finansowych i obiegu dokumentów podlegająca wielopoziomowej akceptacji.

  • Proces Konkurs i Preliminarz
  • Obieg Sprawozdań merytorycznych
  • Obieg Sprawozdań finansowych
  • Dashboardy Managerskie
  • Powiadomienia sms / e-mail / systemowe
  • Monitorowanie czasów reakcji użytkowników systemu
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Indywidualne uprawnienia dla użytkowników Systemu
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • System ds. rozliczeń dla jednostki budżetowej

    System usprawniający obieg sprawozdań oraz innych dokumentów w organizacji.

Raportowanie działań z terenu

Nowoczesny system wraz z aplikacją mobilną dla struktur terenowych. Narzędzie pozwala na raportowanie działań w terenie dla dowolnej grupy zawodowej: od monterów do merchandiserów. Moduł raportowy połączony z kalendarzem zadań jest idealnym rozwiązaniem dla managerów i pracowników w terenie.

  • Możliwość pracy w trybie offline lub online
  • Planowanie wizyt
  • Zbieranie współrzędnych struktur terenowych
  • Grafiki pracy i moduł zastępstw
  • Efektywne zarządzanie zespołami terenowymi
  • Raportowanie działań konkurencji
  • Kontrola ekspozycji i stanów magazynowych
  • Ankiety
  • Powiadomienia sms/e-mail/aplikacja
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Elastyczne zarządzanie procesami - Daily Fruit

    System służący do obsługi zamówień na dostawy owoców do poszczególnych klientów.

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

Mobilny asystent promotora marki

System z aplikacją mobilną do wsparcia promotora w jego codziennej pracy. Buduje centralnie grafiki uwzględniając stawki promotorów, rozlicza akcje jak i pełne zaangażowanie pracowników wraz z ich lokalizacją. Pozwala rejestrować czas pracy, raportować aktywizacje klientów, rozmowy z konsumentami, wypełniać ankiety firmie posiadającej zespoły promotorów.

  • Aplikacja mobilna na systemy Android oraz iOS
  • Planowanie i raportowanie czasu pracy
  • Zarządzanie stawkami promotorów
  • Dedykowane raporty – sprzedaż, rozmowy, czas pracy
  • Planogram produktów
  • Praca w trybie online i offline
  • Dedykowane szablony kont
  • Kontrola ekspozycji oraz stanów magazynowych
  • Monitoring GPS
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Dashboardy Managerskie
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Mobilny asystent promotora marki - HP

    System centralny z aplikacją mobilną do rejestracji czasu pracy i sprzedaży.

Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid

Aplikacje mobilne i desktopowe do rejestrowania wszelkich usług przedpłaconych takich jak karty sim, abonamenty, karty podarunkowe, vouchery. Pozwala zarządzać kontami użytkowników.

  • Integracja ze środowiskiem zintegrowanym klienta w celu rejestracji zdarzeń.
  • Wykorzystanie MRZ do pobrania danych z dowodów osobistych
  • Spełnienie szeregu restrykcyjnych wymagań bezpieczeństwa dla aplikacji stojących poza środowiskiem klienta
  • Maski ułatwiające wprowadzanie danych
  • Aplikacje www na wszystkie przeglądarki i telefony
  • Aplikacja mobilna dla systemu Android

Case Studies

  • Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid – dla firmy telekomunikacyjnej

    Aplikacja mobilna oraz WWW do rejestracji prepaid oraz użytkowników

e-teczka pracownicza

Nowoczesna aplikacja do prowadzenia dokumentacji pracowniczej w formie elektronicznej (procesy on-off/boarding pracownika), skutecznie redukuje koszt archiwizacji dokumentów ,pozwala na bezpieczny dostęp w dowolnym miejscu (home office), zgodnie ze zmianami w rozporządzeniu w sprawie dokumentacji pracowniczej (styczeń 2019) - aplikacja Trimtab daje możliwość pełnej digitalizacji oraz prowadzenia teczek osobowych w formie elektronicznej.

  • Automatyczne wprowadzanie danych do formularza za pomocą skanowania oraz rozpoznawania tekstu OCR 
  • Weryfikacja, Indeksowanie 
  • Część A (dokumenty związane z ubieganiem się o zatrudnienie) 
  • Część B (oświadczenia lub dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy oraz przebiegu zatrudnienia 
  • Część C (oświadczenia lub dokumenty związane z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy) 
  • Część D (kary i nagany) 
  • Możliwość złożenia podpisu kwalifikowanego 
  • Integracja (system kadrowy)
  • Wyszukiwarka dokumentów 
  • Dostęp dla pracownika (wnioski urlopowe, wnioski pracownicze, wnioski o zapotrzebowanie, delegacje) 
  • Dashboardy Managerskie
  • eArchiwum dokumentów z pełną historią działań
  • Wielojęzyczność

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

Utrzymanie systemów informatycznych - zewnętrznych

Nasz zespół reprezentują wykwalifikowani eksperci informatyki oraz teleinformatyki. Od 2005 roku opiekują się infrastrukturą informatyczną i teleinformatyczna naszych klientów i Grupy Kapitałowej Arteria (w zależności od prowadzonych projektów do 3500 użytkowników)Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i podnoszeniu kwalifikacji z powodzeniem również świadczą usługę utrzymania systemów zewnętrznych. Zespół jest wsparty profesjonalnym Contact Center, które pokieruje właściwie zgłoszeniem 24/7/365. Zapoznaj się z naszymi kompetencjami w obszarze maintenance.

  • Konfiguracja oraz zarządzanie centralami Contact Center / SIP
  • Przygotowanie i realizacja od strony technicznej kampanii telemarketingowych (IVR, IA, ACD, Predictive Dialer)
  • Przygotowanie i wdrożenia oprogramowania realizującego procesy biznesowe wymagające interakcji z Klientem (kontakt telefoniczny, email, SMS)
  • Instalacja systemów naszych klientów w różnych środowiskach np. chmury obliczeniowe ( Microsoft Azure, AWS), hostingu np. OVH, serwery dedykowane.
  • Administracja systemami serwerowymi,
  • Zarządzanie stacjami roboczymi,
  • Budowy i administracja sieci komputerowych,
  • Serwisowanie komputerów

Case Studies

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla instytucji finansowej

    Platforma systemowa wspierająca prace kancelaryjne.

  • Digitalizacja obiegu dokumentów – dla banku

    Obieg dokumentów i zarządzanie archiwum papierowym.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • CRM Contact Center – dla grupy paliwowej

    System www stworzony do obsługi procesów biznesowych.

  • Elastyczne zarządzanie procesami – sprzedaż RTV–AGD

    System do obsługi sprzedażowej w całej strukturze Klienta.

  • PSD2 – Automatyzacja usług płatniczych

    System do zarządzania płatnościami i prowadzenia rozrachunków z kontrahentami.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

Integracje

Przez lata zdobyliśmy doświadczenie w integrowaniu z systemami dziedzinowymi (systemy bankowe, kadrowe, księgowe, Active Directory), jak i z autorskimi systemami naszych klientów. Swoje umiejętności mamy potwierdzone wieloma wdrożeniami dla klientów z różnych sektorów biznesowych.

  • Integracja z Active Directory
  • Integracje z systemami bankowymi np. ING, Santander, mBank
  • płatnościami on-line np. eCard, Przelewy24
  • Integracja z systemami księgowymi, biała lista np. Symfonia, Enova, Navision.
  • Integracja z systemami do komunikacji masowej  Fresh Mail, Tide, bramki SMS.
  • Integracja z systemami kadrowymi np. Teta, Symfonia
  • Integracja z systemami magazynowymi np. IFS, Cuguar
  • Integracja z wykorzystaniem REST-API,
  • Integracje bazodanowe,
  • Integracje plikowe
  • Integracje z systemami telekomunikacyjnymi contact center np. Genesis, Alfavox, Avaya
  • integracja OCR (Saldeo, ABBYY)
  • Integracja z GUS (usługa BIR)
  • Integracje z zewnętrznymi portalami do obsługi klientów
  • Integracja z drukarkami fiskalnymi, barkodów (DYMO LabelWriter Wireless)

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu umów – dla grupy mediowej

    Rozwiązanie wspierające procesy przebiegające w organizacji.

  • System obsługi najmu nieruchomości – dla firmy zarządzającej najmem

    System do zarządzania najmem.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów - dla firmy zarządzającej najmem nieruchomości komercyjnych

    System CRM wspierający procesy zarządzania nieruchomościami i organizacją firmy.

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

  • Obieg dokumentów - CD Projekt

    Wdrożenie systemu usprawniającego obieg dokumentów w organizacji.

  • Rejestracja usług przedpłaconych Pre-Paid – dla firmy telekomunikacyjnej

    Aplikacja mobilna oraz WWW do rejestracji prepaid oraz użytkowników

  • CRM marketing - DAS

    System do zamawiania materiałów typu ATL i BTL wraz z kontrolą stanów magazynowych.

  • CRM Contact Center – koncern motoryzacyjny

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń emailowych oraz połączeń telefonicznych.

  • CRM Contact Center – spółka skarbu państwa

    Wdrożenie systemu informatycznego do obsługi zgłoszeń mailowych oraz połączeń telefonicznych.

OCR - Automatyczne rozpoznawanie tekstu

Kompleksowe zastosowanie automatycznego rozpoznawania tekstu (Zarówno maszynowego jak i odręcznego) w różnych dziedzinach. Od sczytywania kilku tagów w rejestracji korespondencji, do pełnotekstowego sczytywania umów, czy automatycznego rejestrowania różnych rodzajów faktur, zamówień lub innych dokumentów. Posiadamy w swoim portfelu dwa rozwiązania klasy OCR, w zależności od parametrów wejściowych i charakterystyki dokumentów proponujemy konkretne rozwiązanie. Narzędzie integrujemy z naszym systemem do obiegu dokumentów klasy BPM lub realizujemy usługę wdrożenia samego OCRa.

  • Integracja ze skanerem
  • Digitalizacja i odczyt korespondencji
  • Digitalizacja i odczyt umów
  • Digitalizacja i odczyt faktur
  • Digitalizacja i odczyt formatów dostarczonych przez klienta
  • Odczytywanie zarówno pisma odręcznego jak i maszynowego

Case Studies

  • Automatyzacja obiegu faktur i umów – Arteria SA

    Dedykowany system zarządzający obiegiem dokumentów finansowych i procesami wsparcia.

PSD2 - Automatyzacja usług płatniczych

Moduł odpowiedzialny za integrację z bankami (PSD2), który można wykorzystać w każdym systemie. Narzędzie optymalizuje proces realizacji płatności, oraz zarządzania finansami w firmie.

  • Dostosowanie do dyrektywy PSD2
  • Rozwiązanie oparte o komponenty serverless z nastawieniem na samoskalowalność wraz z rosnącym obciążeniem systemu
  • Technologie: .NET Core, Postgre SQL, React.js
  • Zastosowane mechanizmy silnego uwierzytelnienia - wieloetapowy process weryfikacji tożsamości
  • Integracja z wybranymi bankami
  • Realizacja usług AIS – dostęp do informacji o rachunku bezpośrednio w systemie
  • Realizacja usług PIS – inicjowanie płatności bezpośrednio z systemu
  • Szczególne środki bezpieczeństwa
  • Wprowadzenie odpowiednich procedur i konieczność raportowania do KNF
  • Rejestracja w KNF jako certyfikowany dostawca usług (TPP)

Case Studies

  • PSD2 – Automatyzacja usług płatniczych

    System do zarządzania płatnościami i prowadzenia rozrachunków z kontrahentami.

Rozwiązania automatyzujące dla Contact Center

Zestaw rozwiązań informatycznych automatyzujących pracę. Pozwalają na maszynowe przetwarzanie naturalnej mowy i tekstu za pomocą rozwiązań ASR i NLP, a następnie udzielają na tej podstawie automatycznych, predefiniowanych odpowiedzi z wykorzystaniem nagrań lektorskich lub Text-To-Speech. W oparciu o te technologie dostarczamy rozbudowane narzędzia speech analytics, chatboty oraz voiceboty.

 

  • Zebranie danych od konsumenta oraz udzielenie w oparciu o nie konkretnych informacji – np. podanie kwoty rachunku na podstawie informacji o stanie licznika
  • Udzielania odpowiedzi przez chatboty
  • Chatbot połączony z Chatem umożliwiającym cobrowsing oraz odpisywanie całej historii komunikacji klienta w jednym CRMie
  • Automatyczne oceniane rozmowy i weryfikowanie jakości pracy konsultantów
  • Kampanie aktywizujące prowadzone przez voiceboty
  • Kampanie informacyjne prowadzone przez voiceboty

 

Case Studies

  • CRM Contact Center oraz Rozwiązania Speech&Text – dla jednostki budżetowej

    Rozwiązanie – Wirtualnego Urzędnika – widget na stronach jednostki