TrimDoc system zarządzania obiegiem dokumentów.

Rozwiązanie oparte o system klasy Businnes Process Management (BPM), który umożliwia zaspokajanie informatycznych potrzeb związanych z zarządzaniem organizacją w nowy sposób, tj. poprzez wykorzystanie koncepcji zarządzania procesowego. System można w prosty sposób dostosować do unikalnego modelu i sposobu działania Państwa firmy, co może przełożyć się na realną przewagę konkurencyjną, dzięki zapewnieniu szybkiego i precyzyjnego dostępu do dokumentów. 

TrimTab Kancelaria rozwiązania wspomagające prace kancelarii.

System TrimDoc kancelaria jest optymalnym Systemem do realizacji procesów kancelaryjnych oraz archiwizacyjnych, przepływu zadań w każdej organizacji, a w szczególności do:

  • obsługi kancelaryjnej korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • gromadzenia i zarządzania dokumentacja w kluczowych procesach,
  • rejestracji danych w systemach głównych,
  • obsługi repozytorium danych,
  • obsługi archiwum dokumentów,

TrimTab OCR rozwiązania dla dużych i małych.


OCROCR (Optical Character Recognition)

Trimtab oferuje innowacyjne rozwiazanie - zintegrowany skaner, wraz z narzędziem OCR, posiadającym wtyczki do najpopularniejszych programów księgowych, oraz API do każdego innego systemu. W zależności od potrzeb klienta narzędzie jest dostępne w chmurze lub może być instalowane na serwerach klienta.

System został zaprojektowany tak, aby oszczędzić Twój czas oraz maksymalnie zautomatyzować proces pozyskiwania danych przy zachowaniu najwyższych kryteriów ich poprawności.

Dzięki nowoczesnej architekturze systemu, nawet Twoi dostawcy mogą przesyłać dokumenty bezpośrednio do systemu, dzięki czemu mogą być pewni, że faktury nie zaginą i zostaną zapłacone w odpowiednim terminie.

System umożliwia również stworzenie własnego elektronicznego archiwum dokumentów z bogatą funkcją przeszukiwania dokumentów po zadanych parametrach.

TrimTab retail kontroluj swoją sprzedaż.

Trimtab retail to narzędzie służące do obsługi procesów sprzedażowych i wsparcia punktów sprzedaży. Głównymi jego cechami jest kontrolna nad stanami magazynowymi produktów, algorytmem wyliczania wartości sprzedaży oraz rozliczaniem prowizji od sprzedaży. Dodatkowym atutem są dedykowane raporty analityczne pokazujące wskaźniki zarządcze. Rozwiązanie Trimtab retail jest również zintegrowane z drukarkami fiskalnymi. 

TrimTab telko to produkt w którym się specjalizujemy. W branży telekomunikacyjnej działamy już od 10 lat.

Rozpoczynając od prostych systemów do rozliczeń sprzedanych produktów, nasze systemy przeszły głęboką metamorfozę i teraz w zależności od potrzeb klienta mogą służyć:
- od zarządzania strukturą sprzedaży wewnętrznych jednostek Telekomu, jak również struktur Agencyjnych,
- przez modelowanie procesów biznesowych takich jak procesy sprzedażowe zintegrowane z kluczowymi systemami Telekomu, na każdym etapie procesu (weryfikacje formalne, techniczne, etap realizacji technicznej, itd.)
- procesy posprzedażowe (modyfikacje usług, dodatkowa obsługa klienta),
- procesy przedsprzedażowe (namiarowanie, zarządzanie bazą klientów, weryfikacje techniczne)- procesy backupowe - działające w trakcie wyłączeń systemów w Telekomie.
- procesy logistyczne wspierające dystrybucję materiałów reklamowych, gadżetów, a także rozliczajace akcje marketingowe,
- do gromadzenia baz usług na kliencie, czy to danego telekomu, czy konkurencji zbieranych w trakcie wizyt handlowców.


Nasze systemy przez wiele lat są dostarczane w różnych Telekomach i wspierają działania zarówno na rynku Masowym, Biznesowym jak i Hurtowym, spełniając wszystkie wymagania stawiane przez UKE.

TrimTab banki to rozwiązanie dedykowane dla sektora finansowego.

Narzędzie klasy BPM pozwala na zamodelowanie dowolnych procesów, od momentu zbierania informacji o klientach, poprzez umawianie wizyt i wybór produktu najodpowiedniejszago dla klienta, poprzez symulacje w zdefiniowanym kalkulatorze kredytowym, obiegu akceptacyjym wniosków, do uruchomienia usługi, a także rozliczenia tegoż produktu.

Zamodelowanie bieżącej struktury organizacyjnej, powiązań między jednostkami współpracującymi, pozwala na dokonanie dokładnych naliczeń prowizji dla pośredników, brokerów, agentów bankowych.

Podłączenie wersji mobilnej na początku procesu sprzedażowego, pozwoli raportować agentom z każdego miejsca, a także umożliwi drukowanie wniosków, umów bezpośrednio na wizycie u klienta. Zdjęcia szkody, czy dokumentów przesłane z urządzenia mobilnego mogą pomóc przy likwidowaniu szkody, czy weryfikacji klienta.

TrimTab BTL rozwiązanie do zarządzania procesami logistycznymi.

Rozwiązanie Trimtab BTL umożliwia centralizację zarządzania bazą produktów oraz procesami zamówień. Specyfika systemu, ma na celu zwiększenie automatyzacji kompleksowego procesu dostarczania produktów i zapewnienia ich odpowiedniej jakości oraz kontroli stanów magazynowych. Dodatkowo rozwiązanie pozwala m.in. na ustalnie terminu realizacji zamówień, biorąc pod uwagę różne parametry. W systemie możemy także przygotować dokumenty spedycyjne, prowadzić ewidencję paczek, wysyłek, pojazdów oraz kosztów transportu.

TrimTab merchandsiding kontroluj procesy merchandisingu.

System Trimtab merchandsiding umożliwia zaraportowanie określonych działań i wpisanie odpowiedzi na karcie audytu/wizyty zdefiniowanej na potrzeby danej akcji merchandsingu, a także dodania zdjęć placówki. Audytor wybiera w systemie miejsce , które będzie audytował i wypełnia formularz karty audytu zgodnie z listą pytań i zesłownikowanych lub tekstowych odpowiedzi. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu jakości, raport z każdego przeprowadzonego audytu jest akceptowany przez uprawnione osoby. 

TrimTab wiedza i komunikacja stwórz nowy kanał komunikacji.

Rozwiązanie Trimtab wiedza i komunikacja to zbiór funkcjonalności za pomocą których użytkownicy uzyskują dodatkowy kanał komunikacji w firmie.

Ankiety

Ankiety on-line pozwalają na przeprowadzenie badania wśród osób mających dostęp do systemu. Ankieta może obejmować pytania zamknięte, jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, które są następnie automatycznie podsumowywane. Wyniki mogą być prezentowane w postaci graficznej.

Baza wiedzy

Jest to funkcja gromadzenia materiałów, dokumentów, prezentacji. Dodatkowym aspektem jest ot że na każdy plik możemy dodawać uprawnia dla danych użytkowników.

Wiadomości/powiadomienia

Poprzez listę wydarzeń można publikować informacje o ważnych terminach. System również wykorzystuje wiadomości e-mail do powiadamiania użytkowników o istotnych wydarzeniach, zmianach w dokumentach, listach i innych elementach witryny.

Forum

Forum dyskusyjne umożliwia dzielenie się opiniami na tematy, które są ważne dla zespołu pracowników. Przykładowo, dyskusje mogą wspomagać podsumowywanie i wprowadzanie w życie planów wypracowanych w trakcie spotkań

Case study:


TrimTab energia - systemy do zarządzania różnymi aspektami działalości.

energia

Systemy dla wsparcia energetyki, jak narzędzia dla każdej dużej organizacji, potrzebują modułów do zarządzania różnymi aspektami działalności. Dlatego Trimtab dostarcza zintegrowane systemy klasy BPM, do zarządzania procesami takimi jak: 
- wsparcie sprzedaży,
- wsparcie back office i obiegu dokumentów,
- wsparcie call ceneter, 
- wsparcie marketingu, 
- wsparcie logistyki, 
- raportowanie i rozliczenia.

Rozwiązanie porządkuje strukturę i przebieg procesów biznesowych, zapewnia lepszy obieg informacji, automatyzuje pracę.

Pozwala w pełni kontrolować zaimplementowane w systemie procesy, monitorować statusy działań i daje możliwość dalszej optymalizacji procesów.

Duża otwartość rozwiązania i możliwości integracyjne pozwalają swobodnie łączyć aplikację z innymi systemami np. ERP, CRM czy Bilingowymi.

TOP
Serwis internetowy www.trimtab.com.pl wykorzystuje pliki cookies, które umożliwiają i ułatwiają Ci korzystanie z jego zasobów.
Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Polityka Prywatności. nie pokazuj więcej tego powiadomienia