Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz zrozumieniu oczekiwań Klientów opracowujemy nowoczesne rozwiązania informatyczne, których zadaniem jest realizacja określonych celów w przedsiębiorstwie, takich jak automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych, podniesienie poziomu zarządzania, czy też jakości obsługi Klienta.
Każda firma jest inna, wykorzystuje inny model działalności, a w związku z tym wymaga dedykowanych rozwiązań informatycznych, wpisujących się w jej sposób funkcjonowania. Znakomita elastyczność oraz możliwości integracyjne naszych systemów z istniejącym oprogramowaniem, wykorzystywanym przez Klienta, pozwala je optymalnie skonfigurować pod kątem obecnych potrzeb firmy.
Rozwinęliśmy również usługi Cloud Computing, czyli infrastrukturę techniczną dostępną w chmurze, która zapewnia ciągłość działania przedsiębiorstwa przy jednoczesnej optymalizacji kosztów ponoszonych na stworzenie i utrzymanie własnej infrastruktury.
Wszystkie systemy biznesowe tworzymy z myślą o Klientach i specjalnie dla nich. Łączą w sobie cechy różnych rozwiązań informatycznych od CRM (Customer Relations Management), przez ERP (Enterprise Resource Planning), do BPM (Business Process Management), dzięki czemu Klient otrzymuje skuteczne narzędzie, które pracuje dla niego.
TrimDoc w elastyczny sposób wspiera wszystkie procesy wewnętrzne związane z obiegiem dokumentów. Typowymi przykładami są obieg faktur, obieg dokumentów HR-owych (związanych z rozliczeniem delegacji, urlopów itp.) czy obieg dokumentów wspierający miękką windykację w organizacji.
Jednolity system zapewniający obsługę kancelarii, repozytorium danych, archiwum dokumentów oraz umożliwiający tworzenie procesów biznesowych w oparciu o rozbudowany silnik workflow.
Rozwiązania dla dużych i małych firm, w chmurze lub na serwerach klienta. Wszytko po to aby płacić tylko za faktycznie rozczytane dokumenty! Narzędzie wykorzystuje silnik ABBYY i posiada wtyczki do najpopularniejszych programów księgowych.
Trimtab Retail to rozwiązanie dedykowane do kompleksowego zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, począwszy od centrali sieci handlowej, poprzez zaplecze sklepu aż po punkt sprzedaży (POS – Point of Sale). Produkt kierowany jest do sieci detalicznych o strukturze rozproszonej.
Systemy dla branży telekomunikacyjnej rozwijamy już od 10 lat. Rozpoczynając od prostych systemów do rozliczeń sprzedanych produktów, nasze systemy przeszły głęboką metamorfozę i teraz w zależności od potrzeb klienta mogą zarządzać sprzedażą, wspierać logistykę, szkolenia, obiegi dokumentow, Back Office, CallCenter, lub łączyć wszystkie te elementy.
Rozwiązanie dedykowane dla sektora finansowego. Pozwala na zamodelowanie dowolnych procesów, struktury organizacyjnej, powiązań między jednostami współpracującymi, a także na rozliczenia między nimi. Narzędzie pozwala na optymalizację i kontrolę wszystkich wspieranych przez nie działań.
Chcesz mieć pełną kontrolę nad procesami obiegu zamówień i dostaw materiałów marketingowych ? ZLEĆ TO NAM ! Zaoferujemy zasoby, automatyzację procesów, kontrolę centralnych stanów magazynowych, magazynów regionalnych i odbiorców materiałów. Zyskasz pełną kontrolę i dostep do analliz.
Trimtab merchandsiding to uniwersalny system do zarządzania projektami merchandisingowymi, promocyjnymi, zamówieniowymi, jak również eventowymi.
Rozwiązanie daje możłiwość dodatkowego kanału dystrybucji informacji. Umożliwia komunikację oraz dostęp do wyselekcjonowanej, skondensowanej i przeanalizowanej informacji co ułatwia podejmowannie kluczowych decyzji.
Systemy do zarządzania różnymi aspektami działalności. Od wsparcia sprzedaży, przez logistykę materiałów reklamowych, do raportów i rozliczeń.